sâmbătă, 6 iulie 2013

ÎNAINTE DE A CUMPĂRA UN CÂINE, CITEŞTE ASTA:

~!~!~!~!~!~!~!~!~
ÎNAINTE DE A CUMPĂRA UN CÂINE, CITEŞTE ASTA:


Rugămintea unui câine…

Când ma vei aduce în viaţa ta, respectă asta:
Viaţa mea este de 10-15 ani.
Orice separare de tine înseamnă suferinţă pentru mine.
Dă-mi timp pentru a înţelege ceea ce ceri de la mine.
Ai încredere în mine, pentru că eu trăiesc prin asta.
Nu te mai supăra pe mine.
Vorbeşte calm. Uneori nu înţeleg cuvintele tale, dar inţeleg vocea ta.
Când voi fi bolnav, ai grijă de mine. Nu voi uita niciodată.
Gândeşte-te înainte să mă loveşti, că fălcile mele ar putea strivi cu uşurinţă oasele de la mâna ta.
Înainte de a mă face "încăpăţânat" şi "leneş", când mă înveţi ceva, gândeşte-te că poate mă deranjează mâncarea inadecvată sau poate m-ai ţinut la soare prea mult timp.
Ai grijă de mine când am devenit bătrân, te-am făcut mândru toată viaţa mea.
Stai lângă mine în ultima mea călătorie...
Nu spune:
"Aşa ceva eu nu pot vedea" sau "Lasă să se întâmple în lipsa mea."
...cu tine alături îmi este mai uşor!
Tu m-ai ales pe mine - eu te iubesc indiferent cine eşti.
~!~!~!~!~!~!~!~!~EŞTE ASTA:


Niciun comentariu:

Wikipedia

Rezultatele căutării

Persoane interesate

🚜🚜🚜🚜🚜